FAQ

Niet het antwoord gevonden dat je zocht? No stress! Je kunt ons bereiken via Whatsapp, e-mail, Facebook, Instagram of geef ons gewoon een belletje!

+31682469882
info@fittasticfood.nl

Niet het antwoord gevonden dat je zocht? No stress! Je kunt ons bereiken via Whatsapp, e-mail, Facebook, Instagram of geef ons gewoon een belletje!

+31682469882
info@fittasticfood.nl


Wat is het verschil tussen een voedingspakket en een compleet pakket?

Kies je voor één van onze voedingspakketten dan krijg je enkel advies over en begeleiding bij het aanpassen van je voedingspatroon. Ben je naast voeding ook geïnteresseerd in bewegen en het veranderen van je algehele leefstijl? Dan zijn onze compleet pakketten perfect voor jou. In beide gevallen begeleiden en coachen wij jou in je traject. Benieuwd naar welke pakketten we je te bieden hebben? Neem dan een kijkje op de pakketpagina.

Bieden jullie ook (sport)begeleiding aan op locatie? Bijvoorbeeld in de sportschool?

Nee, wij bieden al onze diensten online aan. Zo ook de begeleiding bij sporten. Wij geven je een trainingsschema plus uitleg en/of tips bij de oefeningen. Je gaat vervolgens zelf (of samen met een vriend(in) of familielid) aan de slag. Natuurlijk zijn wij er wel altijd voor je om je te motiveren en te begeleiden.

Waarom bieden jullie enkel online advies en begeleiding?

Op die manier zijn wij altijd én voor iedereen bereikbaar. Het voordeel voor jou is dat je geen tijd kwijt bent aan het reizen naar bijvoorbeeld een diëtistenpraktijk. Plus door online begeleiding aan te bieden hebben wij de mogelijkheid om veel contactmomenten te hebben met jou. Hierdoor kunnen we de begeleiding naar een hoger niveau tillen waardoor we effectief te werk kunnen gaan en samen echt resultaat kunnen behalen. Door de online begeleiding kun je altijd op ons terugvallen wanneer jij dat nodig hebt. Wij zijn jouw stok achter de deur, want die heeft iedereen wel eens nodig.

Ik volg een speciaal voedingspatroon en/of ik heb een allergie. Wordt hier rekening mee gehouden in het advies?

Ja, zeker! Wij houden altijd rekening met speciale voedingspatronen (vegan/vega, halal etc.) en allergieën (koemelk allergie, glutenallergie etc.). Volg je een speciaal voedingspatroon of heb je een voedselallergie? Geen probleem! Stuur ons een berichtje, zodat we samen kunnen kijken naar wat wij voor jou kunnen betekenen.

Wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd?

Nee, je abonnement wordt niet stilzwijgend verlengd. Het abonnement stopt automatisch na de afgesproken looptijd. Je kunt het abonnement natuurlijk altijd verlengen.

Kan ik mijn abonnement verlengen?

Ja, dat kan zeker! Je kunt je abonnement verlengen door opnieuw in te schrijven op onze website of door contact met ons op te nemen.

Kan ik kiezen wie mij gaat begeleiden?

In principe maken wij de keuze wie jou gaat begeleiden op basis van onze beschikbaarheid. Mocht je een specifieke voorkeur hebben, dan kan je dat aangeven tijdens het intakegesprek of bij je inschrijving op de website. We zullen dan kijken wat we voor je kunnen doen.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

Wanneer jij samen met ons aan de slag gaat dan zullen wij een factuur gaan opmaken. De prijzen kan je hier terugvinden. Wij sturen de factuur per mail naar jou op en vragen je om de betaling binnen 14 dagen na dagtekening van de factuur over te boeken op het betreffende rekeningnummer van Fittastic Food V.O.F..